איזה טפסים צריך להגיש לצורך החזר מס?

רוצים לדעת איזה טפסים תצטרכו להגיש לצורך החזר מס?
הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. שימו לב, אנחנו מודעים לעובדה שבכל הקשור להחזר מס, הדבר נשמע כתהליך מורכב שכרוך באיסוף של המון מסמכים ועבודת בירוקרטיה, אך קחו בחשבון שבמרבית המקרים, המצב הרבה יותר פשוט והתהליך לא כזה מורכב. מיד נספק לכם את כל המידע לגבי החזרי מס וכמובן נציג את הטפסים שעליכם להגיש.

הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירות החזרי מס לשכירים.

אז מי יכול להגיש בקשה להחזר מס?

קחו בחשבון שבמדינת ישראל, החזר מס ניתן לקבל מרשות המיסים, אך לא רק. בחלק מהמקרים, יינתן החזר מס גם ממע"מ. החזר מס ניתן כאשר הוצגו הוצאות שמראות שהמס ששולם לרשות המיסים או למע"מ היה גבוה מדי או כאשר יש יתרות בתשלומים.

להלן המקרים בהם ניתן להגיש בקשה להחזר מס:

-במידה ואתם עובדים שכירים או עצמאים ושילמתם יותר מס ממה שבפועל הייתם צריכים לשלם.

-במידה ויש לכם עסק שרשום במע"מ ויש לכם יתרה של מע"מ בגלל קניות שעשיתם עבור העסק שלכם.

-במידה ואתם תושבים חוזרים או עולים חדשים. במקרה כזה, אתם יכולים להיות זכאים להנחות משמעותיות במס ואפילו לפטורים.

הגשת בקשה להחזר מס

ניתן להגיש אותה באתר של רשות המיסים, דרך הדואר או באמצעות הגעה פיזית לסניף של רשות המיסים בעיר מגוריכם. שימו לב, בעבר היה צריך להגיש פיזית לסניף, על מנת להגיש את הבקשה. כיום, תודות לכך שהאתר של רשות המיסים נגיש יותר והוא מאפשר הרבה יותר פעולות, תוכלו להגיש את הבקשה אונליין. מבחינת הטפסים שצריך לצרף לבקשה, כל שתצטרכו לעשות הוא לסרוק אותם ולשלוח דרך האתר של רשות המיסים.

אז איזה טפסים צריך להגיש לצורך החזר מס?

להלן הטפסים:

-טופס החזר מס – ניתן להוריד אותו מהאתר של רשות המיסים. מדובר על טופס שמרוכזים בו הפרטים שלכם וכמובן פרטים על ההכנסות שלכם. במידה ואתם שכירים, הורידו את טופס מס' 135 ובמידה ואתם עצמאיים, הורידו את טופס מס' 1301 (וצרפו אליו את הדו"ח השנתי).

-תלושי שכר או טופס 106 מהמעסיק.

-טפסים נוספים רלוונטיים.

מה חשוב לדעת על החזר מס?

על כל שנת מס, תצטרכו להגיש בקשה נפרדת. שימו לב, תוכלו להגיש בקשה להחזר מס עד 6 שנים אחורה.

למה כדאי להיעזר בחברה המתמחה בהחזרי מס?

חברה מקצועית תבצע עבורכם בדיקת החזר מס. צוות החברה יעדכן אתכם האם מגיע לכם החזר מס ובאיזה סכום מדובר. במידה ואתם זכאים להחזר, תצטרכו לשלוח את המסמכים הנדרשים.
שימו לב, כאשר מדובר על חברה מקצועית, מדובר גם על צוות עובדים שהינו בקיא וגם מנוסה בכל הקשור לתהליך החזר מס. אתם רק תרוויחו מזה שכן התהליך יהיה הרבה יותר קצר, קפדני ומדויק וכמובן יפטור אתכם מכל התעסקות.
לפני שאתם בוחרים חברה, קראו עליה כמה שיותר המלצות ובקשו לדעת כמה עולה השירות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיטות חדשניות להחלפת מנעולים

פוסט זה בבלוג חוקר את השיטות והטכנולוגיות החדשניות שמחוללות מהפכה בתחום החלפת המנעולים. ממנעולים חכמים ועד למערכות ביומטריות, אנו מתעמקים בדרכים המתקדמות ביותר לאבטחת הבית

איסים לחול – 026

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המרתק של איסים לחו"ל – 026, טכנולוגיה פורצת דרך שחוללה מהפכה בענף התקשורת הסלולרית לנוסעים. אנו חוקרים את מקורו,