צלחות קורנינג, מתנות לחגים

לא עוד סט צלחות שנשבר, כשבוחרים צלחות כמתנה לחגים, בוחרים בצלחות קורנינג, למה? כי סט צלחות קורנינג ישרת אתכם למשך שנים רבות עם מינימום נזקים.

צלחות מעוצבות או פשוטות, אלגנטיות, קלאסיות, חגיגיות ואפילו מגוון כלי מטבח אחרים עשויים מקורנינג יבטיחו לכם חווית מטבח שונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו.

אם יש מתנה נפוצה שישראלים רבים אוהבים לרכוש כמתנה לחגים ובייחוד עבור חג הפסח, הוא סט כלי מטבח. בין אם זה סט צלחות, כוסות יין, סט סכום ייחודי, סט סירים, כלי הגשה ועוד מגוון כלים שימושיים למטבח.

אז איך הופכים מתנה כל כך נפוצה למתנה ייחודית ובעלת ערך? רוכשים סט איכותי שישמר לזמן ממושך ויהיה בעל שימוש רב, סט לשימוש יומיומי או סט חגיגי.

כשמדברים על סט צלחות איכותי מתכוונים לסט צלחות קורנינג או כל סט כלי מטבח אחר עשוי מקורנינג. סט כזה יתקבל באהבה והערכה רבה, שהרי ידוע כי סט צלחות קורנינג הוא סט איכותי, אלגנטי, קלאסי ובעיקר עמיד בפני שבירות ושריטות.

בחג הזה ובכל חג אחר שיבוא אחרי, לא מתבלבלים, לא מתפשרים, בוחרים קורנינג.

סט צלחות קורנינג, על מה כל הרעש ומה כל כך מיוחד בהן?

צלחות אלו כל כך חזקות ועמידות כי הן מבוססות על טכנולוגיית חלל. באמת, אנחנו מתכוונים לזה. אי שם, יותר למעלה מ-160 שנה, בעיירה קורנינג בניו יורק פיתחו זכוכית מחוסמת לשימושי סוכנות החלל האמריקאית. ואם אתם תוהים מה הקשר לצלחות, אז כמובן שכמו שקורה עם כל מיני פיתוחים נהדרים כאלו ואחרים, הפיתוח הספציפי הזה מצא את דרכו אל עולם המטבח וייצר כלי מטבח בלתי מתפשרים ובעלי שימוש לטווח ארוך מאוד.

עד כמה הן חזקות? הזכוכית למעשה בנויה ממספר שכבות זכוכית שעוברות תהליך לימנציה ייחודי שמעניק להן אחידות, חוזק ועמידות מירבית גם בפני טמ"פ גבוהות למדי.

כך למעשה תתצטרכו ממש להתאמץ בכדי לשבור צלחות קורנינג.

בקיצור, צלחות קורנינג הן קלות ודקיקות, חזקות למדי, קשה מאוד לשרוט אותן והן עמידות בחום רב, הן ישמשו וישמחו כל מי שיקבל אותן.

אילו סוגי צלחות קורנינג קימיים?

המגוון גדול, החל מצלוחיות וקעריות, צלחות קטנות או גדולות, קערות מרק, סט צלחות מלא או בודדות.

לא רק, הטכנולוגיה היחודיית עבור ייצור צלחות אלו הביא חברות רבות של כלי מטבח לייצר מגוון כלי מטבח נוספים כמו סירי קורנינג, כלי הגשה, כלי אפייה וכוסות מקרונינג.

חוץ מהשימוש הנפלא, יש צלחות קורנינג מעוצבות?

בטח! צלחות קורנינג מגיעות בעיצובים שונים, עגולות או מרובעות, במראה מתוחכם או פשוט, בעיצוב קלאסי, מודרני, או וינטג', בצבע אחיד או בעלי עיצובים והדפסים שונים ויפים.

תוכלו תמיד למצוא סט צלחות קורנינג פשוט ונקי למדי ובטח שגם סט צלחות קורנינג מעוצב וחגיגי שמתאים כמתנה לחגים.

איך שוטפים ומנקים צלחות קורנינג?

צלחות אלו קלות לשטיפה הן בשטיפה ידנית או במדיח. הן צלחות חזקות ועמידות בחום, כך שתוכלו להכניס אותם למדיח הכלים. ואל דאגה אם ישנם הדפסים על גבי הצלחות גם הם עמידים ולא ישחקו ויעלמו לאחר מספר הדחות.

אפשר לחמם אוכל על צלחת קורנינג במיקרוגל?

בהחלט ולא חשש.

האם צלחות קורנינג כשרות?

כן, בהתאם לדיני הלכה וכשרות בכל הנוגע לזכוכית ביהדות.

כמה עולות צלחות קורנינג?

מחירים משתנים בהתאם לדגמים השונים.

תוכלו לרכוש צלחות בודדות במחירים הנעים בין 20-30 ש"ח ליחידה, או לרכוש סט צלחות בעל מספר חלקים. סט צלחות קורנינג נע בין כמה מאות שקלים עד מעל אלף ש"ח. (1800-200 ש"ח).

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיטות חדשניות להחלפת מנעולים

פוסט זה בבלוג חוקר את השיטות והטכנולוגיות החדשניות שמחוללות מהפכה בתחום החלפת המנעולים. ממנעולים חכמים ועד למערכות ביומטריות, אנו מתעמקים בדרכים המתקדמות ביותר לאבטחת הבית

איסים לחול – 026

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים בעולם המרתק של איסים לחו"ל – 026, טכנולוגיה פורצת דרך שחוללה מהפכה בענף התקשורת הסלולרית לנוסעים. אנו חוקרים את מקורו,