איך לעקור עץ – המדריך המלא והמקצועי

עצים נעקרים על ידי שליפתם מהאדמה. שורשי העץ עוזרים להחזיק אותו במקומו וגזע העץ עוזר לתמוך בו. את השורשים חותכים או משחררים בעזרת דחפור ולאחר מכן משתמשים במכונה למשיכת העץ החוצה.

איך עצים עוקרים?

ניתן לבצע עקירת עצים על ידי כריתת שורשיהם, שחרורם או שימוש בדחפור/מכונה כדי לשלוף אותם החוצה.

עצים נעקרים על ידי כריתת שורשיהם או על ידי שליפתם מהאדמה. ניתן לעקור עץ על ידי כריתת שורשיו במסור או בגרזן. בדרך כלל עושים זאת כאשר העץ אינו חזק דיו לתמוך בעצמו, למשל במקומות בהם יש עצים רבים ואין מספיק מקום לצמיחתם.

עץ יכול להיעקר גם אם הוא נחלש ממחלות או נגיעות חרקים. במקרים כאלה חותכים את שורשי העץ במסור ושולפים אותו מהאדמה באמצעות חבלים.

המדריך המלא לעקור עץ

ברוב המקרים נבצע העתקת עצים ולא נעקור אותו. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לעקור עץ. יכול להיות שהעץ גוסס ואין דרך להציל אותו. או שיכול להיות שהעץ קרוב מדי לבית שלך או לקו חשמל ויש להסירו מטעמי בטיחות. תהיה הסיבה אשר תהיה, עקירת עץ עלולה להיות משימה קשה אם היא נעשית בצורה לא נכונה.

במדריך זה נראה לכם כיצד לעקור עץ במינימום נזק לרכוש ובלי לפגוע בעצמכם בתהליך.

בין אם אתה אגרונום, מעצב נוף או חובב עשה זאת בעצמך, לדעת איך לעקור עץ היא מיומנות חשובה שיש. מדריך זה יעזור לכם ללמוד את הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת ולוודא שלא תפגעו בעצמכם בתהליך.

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על עקירת עץ הוא שעדיף לעשות זאת כשהצמח רדום או בחורף. כך, השורשים יישברו פחות ותהיה פחות סיכון לפגיעה במבנים סמוכים.

השלב הבא הוא איחוד כל הכלים שלך. תצטרך מכוש, אתים, כפפות ומשקפי בטיחות. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהכלים שלך יתערבבו עם של מישהו אחר. ברגע שיש לך את כל הכלים שלך ביחד,

דרכים בהן תוכל לגזום את העץ שלך ולשמור אותם במקומם לתמיד

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות על ידי בעלי בתים היא, מה לעשות כאשר עץ מתחיל לצמוח בכיוון הלא נכון. התשובה היא די פשוטה: גזום את העץ שלך. גיזום עשוי להיראות כמו משימה מפחידה עבור חלקם, אבל זה למעשה די קל וניתן לבצע אותו רק עם כמה כלים. מאמר זה ילמד אותך כיצד לגזום את העץ שלך כך שהוא יגדל בכיוון הנכון ולא יזדקק לעזרה מעץ מקצועי.

1) התחל בכריתת ענפים שצומחים לכיוון האדמה או ענף אחר מתחתיה. ענפים אלו יהפכו בסופו של דבר לכבדים מדי ויגרמו לענפים אחרים להישבר תחת משקלם, ולכן יש לחתוך אותם בהקדם האפשרי. אם אתה רוצה לשמור את הענפים האלה לקישוט או למטרות אחרות

טיפים לעקור עצים – מאנשי מקצוע!

מאמר זה נכתב על ידי מומחים בתחום גיזום עצים. המאמר מספק טיפים וטריקים כיצד לעקור עץ במינימום נזק לסביבה.

הצעד הראשון הוא לוודא שאתה לובש ציוד בטיחות מתאים, כגון כפפות, משקפי מגן, מיגון אוזניים וכובע קשיח. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי הכלים או הציוד שאתה צריך להשתמש בו, התייעץ עם סוכנות הממשל המקומית שלך או עם יצרן הציוד שלך.

לאחר מכן, מצא מיקום עבור כדור השורש שלך שיתאים לשתילה לאחר שנעקר. תרצו מקום לא קרוב מדי לעצים או מבנים אחרים כדי לא לגרום נזק או פציעה.

לבסוף, השתמש במסור חשמלי כדי לחתוך את כדור השורש ליד המקום שבו הוא פוגש את הקרקע ולאחר מכן למשוך

האם זה אפשרי לשכור מישהו אחר לעקור את העץ שלי?

אם אתה לא מוכן למשימה, אפשר לשכור מישהו אחר שיעקור את העץ שלך. ישנן חברות רבות המציעות שירות פינוי עצים. אתה יכול לחפש באינטרנט ולמצוא אחד קרוב אליך.

מה אתה חושב? האם אפשר לשכור מישהו אחר שיעקור את העץ שלי?

אם אתם מחפשים עזרה מקצועית לעקור את העץ שלכם, אולי כדאי לכם לשקול את האפשרויות הבאות:

1. הזמינו חברת גיזום עצים: לחברות שרותי עצים יש אנשי מקצוע עם הציוד והמומחיות הדרושים לעקור עצים. הם יכולים גם לספק שירותים אחרים כגון זמירה והסרה של ענפים מתים.

2. הזמינו חברת גינון: חברות גינון יכולות לספק עזרה מקצועית גם בעקירת עצים. זה כולל הסרת גפיים מתות, גיזום ענפים ומתן עצות כיצד לשמור על עץ בריא בעתיד.

3. שכור שיפוצניק או גנן: אם אינך מודאג מדי לקבל חוות דעת מומחה על העץ שלך, אז שכירת שיפוצניק או גנן עשויה להיות אופציה עבורך. אנשים אלה עשויים להיות מסוגלים

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות