איך קונים ביטקויין?

המדריך המלא לרכישת ביטקוין

המדריך לקניית ביטקוין לא יהיה שלם ללא אזכור של הסיכונים הכרוכים בכך. עסקאות ביטקוין אינן בטוחות כפי שהן נראות. ייתכן שארנק הביטקוין שלך ייפרץ והביטקוינים שלך ייגנבו.

גם בורסות ביטקוין עלולות להיפרץ, מה שמוביל לרוב להפסדים העולים על ההפקדות של מספר משתמשים. למעשה, Mt Gox היא אחת הדוגמאות הידועות לשמצה לפריצת חילופין שהובילה להפסדים של מיליוני לקוחותיה.

הסיכון להונאה וגניבה גדל מכיוון שלא ניתן לבטל עסקת ביטקוין לאחר אישורה. אז אם אתה שולח בטעות את הביטקוין שלך לכתובת הלא נכונה, אין לך דרך לקבל אותם בחזרה אלא אם כן יש לך גישה למפתחות הפרטיים שמהם נשלחו המטבעות האלה.

1. איך לקנות ביטקוין ב-Coinbase

ביטקוין הוא סוג של מטבע דיגיטלי, שנוצר ומוחזק באופן אלקטרוני.

זה יכול לשמש כדי לקנות סחורות ושירותים מחנויות או קמעונאים מקוונים.

ביטקוין הוא מטבע קריפטוגרפי, ולכן הוא פועל כאלטרנטיבה למטבעות המסורתיים שאנו משתמשים בהם כיום. זה יכול לשמש לרכישת סחורות או שירותים מחנויות או חנויות מקוונות שמקבלות ביטקוין כתשלום עבור המוצרים שלהן.

קניית ביטקוין היא לא קשה, אבל לוקח קצת זמן להגדיר ולהבין את התהליך לפני שתתחיל לצבור את המטבע שלך.

הצעד הראשון בקניית ביטקוין הוא הגדרת החשבון שלך ב-Coinbase, שניתן לעשות תוך דקות ספורות. השלב הבא הוא בחירת כמה כסף תרצה להוציא על ביטקוין – אתה יכול לקנות כל סכום של מעל 100 דולר בשווי של ביטקוין בכל פעם עם כרטיס האשראי או חשבון הבנק שלך.

השלב השלישי בקניית ביטקוין כרוך בבחירת שיטת התשלום שבה תרצה להשתמש לרכישה שלך – זה יהיה תלוי אם החנות תקבל מטבעות קריפטוגרפיים כתשלומים

3. איך לקנות ביטקוין ב-Binance

זהו מדריך כיצד לקנות ביטקוין בבורסת Binance.

Binance היא אחת מבורסות הקריפטו הפופולריות ביותר בעולם. משתמשים יכולים לסחור רק בין מטבעות קריפטוגרפיים, כך שתצטרכו לרכוש מטבע אחר (בדרך כלל ביטקוין או Ethereum) מבורסה אחרת לפני המסחר בו עבור האלטקוין לבחירתכם.

תהליך רכישת ביטקוין ב- Binance אינו כל כך פשוט. יש כמה שלבים שצריך לבצע לפני שתוכל לסחור בביטקוין שלך עבור מטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

במאמר זה נראה לך איך אתה יכול לקנות ביטקוין ב-Binance.

ראשית, עליך ליצור חשבון בפלטפורמת Binance על ידי הרשמה עם כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. תתבקש להגדיר גם אימות דו-גורמי. לאחר מכן, לחץ על "כספים" מהתפריט העליון ובחר "משיכות הפקדות" מהתפריט הנפתח. בעמוד זה, עליך למצוא את המטבע הקריפטוגרפי המועדף עליך וללחוץ על "הפקד" על מנת לקבל את כתובת הארנק עבורו. התהליך דומה גם למשיכת כספים – פשוט מצא את המטבע הקריפטוגרפי ולחץ על "משיכה" במקום "הפקדה". לאחר שמצאת את שתי הכתובות, העתק אותן לפי הצורך בשלב 4 להלן.

4. איך לקנות ביטקוין ב-GDAX

מאמר זה יראה לך כיצד לקנות ביטקוין ב-GDAX.

GDAX היא אחת מבורסות הביטקוין הפופולריות ביותר הקיימות כיום. הוא מציע מגוון תכונות, כולל עמלות נמוכות, נזילות גבוהה ואבטחה מעולה.

ראשית, הירשם ל-GDAX. אתה יכול לעשות זאת על ידי הזנת כתובת הדוא"ל שלך ויצירת סיסמה. לאחר מכן, עליך לאמת את חשבונך על ידי העלאת סריקת זיהוי או תמונה של תעודת הזהות שלך ותמונת הפנים שלך (סלפי). לאחר שהדבר נעשה, עליך להזין את כמות הכספים שברצונך להפקיד בדולרים או בביטקוין בסעיף "הפקדה" באתר של GDAX וללחוץ על "הפקד כספים".

5. מהן הבורסות הטובות והבטוחות ביותר למטבעות קריפטוגרפיים?

חילופי מטבעות קריפטוגרפיים הם עמוד השדרה של תעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים. בורסות אלו מאפשרות לאנשים לקנות, למכור ולסחור במטבעות קריפטוגרפיים עם אנשים אחרים.

על מנת לקנות ביטקוין או כל מטבע קריפטוגרפי אחר, תצטרך להירשם בבורסת מטבעות קריפטוגרפיים ולאחר מכן להפקיד מטבע פיאט כמו USD או EUR לחשבונך. לאחר שעשיתם זאת, תוכלו לקנות ביטקוין בבורסה על ידי החלפת מטבע הפיאט שלכם בביטקוין באמצעות הוראת שוק.

יש הרבה בורסות מטבעות קריפטוגרפיים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לקנות ביטקוין.

כמה מבורסות המטבעות הקריפטוגרפיות הפופולריות והטובות ביותר הן:

1) Coinbase.com

2) Cex.io

3) Kraken.com

4) Bitstamp.net

6. מהם הסוגים השונים של מטבעות קריפטוגרפיים?

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי, שהוא מבוזר, כלומר אין בנק מרכזי או ממשלה השולטים בו. זה נוצר על ידי אדם לא ידוע בשנת 2009 תחת הכינוי Satoshi Nakamoto. ביטקוין גדל בפופולריות בקרב משקיעים וסוחרים בגלל אופיו המבוזר ודמי העסקאות הנמוכים שלו.

ישנם מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים שנוצרו מאז. כל אלה נועדו להיות מבוזרים גם כן, אך הם משתנים מבחינת התכונות והפרטים הטכניים שלהם. אפשר לקנות כל אחד ממטבעות הקריפטו הללו דרך בורסת מטבעות קריפטוגרפיים או ישירות מאדם אחר באמצעות עסקת עמית לעמית.

Altcoins הם מטבעות קריפטוגרפיים שאינם ביטקוין. ביטקוין הוא המטבע קריפטו הפופולרי ביותר והוא גם זה עם שווי השוק הגבוה ביותר.

ה-altcoin tracker xrp token ico list e היא פלטפורמה שבה אתה יכול למצוא מידע על כל סוגי altcoins. יש לו רשימה של כל המטבעות, האסימונים וה-ICO. אתה יכול לבחור להציג אותם לפי שווי שוק, מחיר או נפח.
למידע נוסף אודות איך קונים ביטקויין? כדאי להעיף מבט ב- cryptoinfo.org.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות