הבחירה הגורלית – בר מים או מיחם?

 

מים חמים לשתייה ביום שבת זה כבר לא רק בגדר חלום. קיימות אופציות שונות שיתנו לכם את האפשרות להשתמש במים החמים, אבל מה נחשב להכי טוב?

מים חמים לכל בית

כל בית צריך שיהיו לו מים חמים בכל שעות היום ובמיוחד ביום שבת. יש המון אופציות שניתן להשתמש בהן כדי לדאוג למים חמים, אבל חלקן נחשבות למסורבלות, מסוכנות ולוקחות המון זמן. שני המכשירים המבוקשים ביותר בישראל הם המיחם ובר המים. אבל איך בוחרים את המכשיר הטוב ביותר שיתאים לשימוש של כל המשפחה?

המיחם, שנחשב לכלי להרתחת מים בעל קיבולת מים יחסית גדולה, משמש המון אנשים ששומרים שבת. למיחם יש תרמוסטט שמווסת את גוף החימום ועוזר לאנשים להנות ממים חמים. בגלל שהמכשיר נחשב יחסית ישן, קיימות כמה בעיות שמקשות על השימוש בו. אבל למזלנו, המצב פתיר. הכירו את הדבר הבא: בר מים לשבת.
כולנו מכירים את מכשירי הבר מים שנחשבים לנפוצים כיום בכל בית בישראל, אבל אחת הבעיות היא שלא ניתן להשתמש בהם ביום שבת. תשכחו מצב זה כי בבר המים שנספר לכם עליו היום קיימת אופציה של מצב שבת, שתעזור לכם לשתות את הקפה שלכם חם גם בבוקר שבת.

בר מים כשר לשבת?

שמעתם נכון. בר מים שומר שבת הולך לשנות לכם את החיים. הכירו את בר המים "נועם1". הוא נראה ממש כמו כל בר מים שאנחנו מכירים, אבל מה ששונה בו הוא היכולת שלו לחמם את המים שנמצאים בו אוטומטית בימי שבת. בעצם, המים נאטמים בפנים ונשמרים חמים. בבר המים תוכלו למצוא כפתור של "מצב שבת", שברגע שתלחצו עליו, לא תהיה רתיחה של מים שנכנסו אחרי שנכנסה השבת והמים שלכם יהיו חמים לכל אורך השבת. בר המים "נועם1" הוא בעל אישור כשרות ואישור הלכתי, שמאפשר לכם להשתמש בבר המים ביום שבת וכמובן בעל אישור לשיווק על ידי מכון התקנים לפי תקן 900. ניתן להשתמש בבר המים לאורך כל השבוע ללא הגבלה וכשאתם בוחרים במצב השבת, המים החמים נאטמים ל5.2 ליטרים – זה המון, גם למשפחה מרובת נפשות, אפילו יישארו לכם עוד מים לאחר יציאת השבת. המים הקרים בבר המים מקררים את עצמכם כל 10 דקות על ידי מנגנון משוכלל שמפעיל את בר המים בכוחות עצמו, כך שתוכלו להנות לאורך כל השבת גם ממים קרים שזורמים דרך ברז נוח לשימוש.

"נועם1" עוצב כך שהשימוש בו הוא נוח לכל אחד – כפתור אחד בצד ימין משמש למזיגת מים קרים, הכפתור האמצעי שמשמש למזיגת מים פושרים והכפתור השמאלי למים רותחים. כל הכפתורים העליונים משמשים להגדרות, בהם לא תצטרכו להשתמש כי ברגע שתחליטו לרכוש לעצמכם בר מים, עובדי החברה יגיעו ישירות אליכם כדי להתקין את בר המים ולהגדיר אותו כך שהשימוש יהיה נוח וקל לכל אחד.

למה הבחירה בבר מים?

אנחנו כבר מתרגשים להשתמש בבר המים החדש ואתם? זה נשמע כל כך חדשני, נוח ובטוח לשימוש. בדרך כלל המיחמים שאנחנו מכירים, הם בעלי קיבולת קטנה מאוד לשימוש ולפעמים זה פשוט לא מספיק למשפחה מרובת נפשות. בבר המים, הקיבולת גדולה למדי ומתאימה למשפחות גדולות וקטנות. עוד דבר ששמענו לצערנו בשימוש עם מיחם הוא עניין הכוויות. ילדים ומבוגרים סובלים מכוויות בגלל ברז דולף, או כלי חם מדי – עם בר מים נועם1 תוכלו להשתמש בברז מיוחד שמגן מפני כוויות ודואג שלא יתבצע כל שימוש ללא לחיצה על לחצן מים החמים שדורש שימוש של מבוגר. בצד השני, המיחמים לפעמים לא מתחממים כמו שצריך, אנחנו מתעוררים בבוקר שבת והמים במיחם נשארו קרים. זה מבאס וזה לא משהו שצריך לקרות – נועם1 ידאג לשמור על מים רותחים לשימושכם, להכנת קפה ותה, בקבוק לתינוקות ועוד.

בר המים מגיע עם אחריות ארוכה ושירות של טכנאים שיגיעו עד אליכם ויעזרו לכם לפתור כל תקלה שתצטרכו והמחירים? נמוכים מאוד ומתאימים לכל אחד. אם זה משהו שיכול לעניין אתכם, תוכלו להיכנס עוד היום לאתר של אפיקים, לבחור את בר המים שמתאים בדיוק עבורכם ולהנות ממים חמים, בריאים וטעימים לאורך כל השבוע ובמיוחד בשבת.  

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות