חורף חגיגי בתל אביב

החורף הגיע לביקור השנתי שלו וזו לא סיבה להפסיק להגיע לחופשות בתל אביב. יש המון דברים שאפשר לעשות גם כשמעט גשום וקריר בחוץ.

מגיעים לחופשה החלומית

למרות שכבר התחיל להיות קר ומעט גשום בחוץ, עדיין יש המון מקומות שכדאי לכם להגיע אליהם בעיר תל אביב. תל אביב ידועה בכל המקומות שהכי כיף להגיע אליהם, גם עם כל המשפחה וגם עם כל החברים, אז שניה לפני שאתם קוראים לכולם להצטרף לחופשה המתוכננת, כדאי לכם לחשוב על שני דברים חשובים: הראשון, מחשבה על לינה בתל אביב. לינה בתל אביב יכולה להיות יקרה מאוד, זאת בגלל המיקום המרכזי שלה ומקומות הבילוי הרבים שבה. אבל היא לא חייבת להיות יקרה – יש מקום אחד ששווה לכם לשמור אותו קרוב לליבכם. הדבר השני שכדאי לכם לחשוב עליו הוא מקומות הבילוי שתהנו בהם במהלך החופשה שלכם. למזלכם, היום נסקור את שני הדברים הללו – גם מקומות בילוי וגם מקום לינה שיעשה את החופשה שלכם למושלמת.

קופצים ליום כיף במוזיאון תל אביב

כשאנחנו נוסעים לחופשה בתקופת החורף, צריך לקחת בחשבון את הימים הגשומים ולחשוב על פתרונות במקומות הסגורים. מוזיאון תל אביב לאמנות מזמין אתכם לבלות יחד איתם ולהנות מאמנות מדהימה שכוללת ציורים, פסלים ועוד המון דברים מרהיבים. החודש, בזכות חג החנוכה, המוזיאון מזמין אתכם להנות בכל יום מפעילות שונה שקשורה לחג האורות. החל מהסברים על התערוכות הנמצאות במוזיאון, סדנאות יצירה לכל המשפחה ועוד המון הפתעות לכולם. נמליץ לכם לרכוש כרטיס מראש, שיקנה לכם כניסה למוזיאון והשתתפות בפעילות המגניבה.

חנוכה וחג המולד מחכים רק לכם

סוף חודש דצמבר מלא בחגים: חג המולד, חנוכה, סוף שנת 2022 ותחילת שנת 2023. זוהי סיבה למסיבה, אז מצאנו עבורכם את החגיגה המטורפת ביותר. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לחגיגות "מאירים את יפו 2022". במהלך החגיגות תוכלו להנות ממיצבי אמנות משגעים, סיורים מרתקים, תהלוכות עם המון אורות עם אורח הכבוד – סנטה קלאוס והופעות חיות מהמוכשרים בתחום. החגיגה היא בחינם, לכן כולם מוזמנים להגיע ולהנות והיא מתקיימת בין השעות 10:00 – 19:00 בתאריכים 8.12.22 ועד ה7.1.23. יש המון תרבויות בארץ ישראל שלנו, אז למה שלא נחגוג יחד עם כולם? לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר של עיריית תל אביב יפו.

בגלל שרוב הפעילויות מתקיימות בערב, כדאי לכם לחשוב על פתרון שיקל עליכם ויגרום לחופשה שלכם להיות חופשה אמיתית. על הוסטלים בתל אביב יצא לכם לחשוב? זה נחשב לאחד הפתרונות הטובים ביותר לאותם האנשים שמחפשים דרך לצאת לחופשה עם כל המשפחה והחברים, אבל לא להוציא עליה את כל המשכורת החודשית שלהם. הוסטלים הם נקיים, מתאימים לכמות שונה של אנשים ומאובזרים בכל טוב. על אחד מהם נספר לכם היום, אבל שנייה לפני, נגדיל עוד את רשימת הבילויים שלנו.

מיצבי חנוכה

ישראל שלנו ובפרט תל אביב, מלאים בהמון אמנים מוכשרים שעושים מיצבים. אחד מהם הוא מיצב של חנוכייה ענקית שתהיה מוצבת בכיכר השעון. החנוכייה נוצרה על ידי סטודיו סיטי פלטון, ואתם מוזמנים להגיע לשחק בה, לטפס על הקנים שלה כשבפנים תוכלו לגלות המון הפתעות צבעוניות ומעניינות. עוד מיצב מגניב הוא מיצב שנמצא באזור רחוב יפת פינת רחוב צבי צור ובכיכר וולפסון, שמביא לכם סביבונים צבעוניים ויפים שגם איתם תוכלו לשחק ולהצטלם לאלבום התמונות המשפחתי.

אז מה הפתרון ללינה בתל אביב?

יש עוד המון מקומות שאתם יכולים לבקר בהם בתל אביב, כשחלקם מקורים וסגורים מפני הגשם וחלקם פתוחים ומתאימים יותר לימים פחות גשומים, כמו השווקים, הפארקים וכל המקומות שכולנו מכירים ואוהבים בתל אביב. אבל המקום שאסור לכם לפספס בחופשה הקרובה שלכם הוא מקום הלינה שלכם. זהו הוסטל בתל אביב שנקרא 'הספוט הוסטל' והוא מזמין אתכם ואת משפחתכם להגיע וללון בחדרים המושלמים שלהם. 'הספוט הוסטל' נמצא במקום מרכזי, בצמד לפארק הירקון והנמל שגם שם כדאי לכם לבקר, והוא מציע לכם את חווית הלינה הטובה ביותר. חדרים משפחתיים מגיעים עם מיטה לכל אחד, טלוויזיה, מיזוג ועוד המון דברים רק בשבילכם. אם תצטרכו עזרה בבחירת החדר המתאים עבורכם, תוכלו ליצור קשר איתם בטלפון +972-3-7907477 או להיכנס עוד היום לאתר ולבחור חדר – הזמנה באתר תיתן לכם הנחה של 15% על רוב החדרים.

לפרטים נוספים ואפשרויות לינה ובילוי כנסו לאתר הבית (בכמה שפות!) הפוסט הוסטל – The Post Hostel Tel aviv

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות