יוצאים לחופשה בראש שקט – כך תשמרו על הבית שלכם בזמן החופשה

חופשות מאפשרות לנו להירגע, להכיר מקומות חדשים וליצור זיכרונות יקרים עם אנשים אהובים.
עם זאת, בתוך ההתרגשות של תכנון חופשת החלומות שלכם, חשוב לא להתעלם גם מהבטיחות והביטחון של הבית שלכם. בכתבה הבאה, נסקור כמה טיפים יעילים שיעזרו לכם להגן על הבית שלכם כאשר אתם נמצאים בחופשה בארץ או בחו"ל.

הכתבה בשיתוף עם אדירים חברת אבטחה.

השקיעו במערכת מיגון

התקנת מערכת מיגון, יכולה לשפר משמעותית את הביטחון של הבית. מערכות מיגון מודרניות מציעות תכונות כמו חיישני תנועה, מצלמות פעמון דלת וניטור מרחוק באמצעות אפליקציות לסמארטפון. מערכות אלו יכולות לשלוח התרעות בזמן אמת, במידה ויש פעילות חריגה בבית.
הסוגים הפופולאריים של מערכות מיגון הם: אזעקות, מצלמות, מערכות אינטרקום.
הסוג הראשון הוא אחד הפופולאריים והוא יכול לשלוט על למעלה מ-150 נקודות בבית או שיכול לשלוט רק על נקודות מסוימות בבית. אפשר לקבל התרעות דרך האפליקציה או שאפשר להיעזר בשירות מוקד אבטחה. הסוג השני משמש להרתעה וגם לזיהוי והסוג השלישי כולל בתוכו עוד מספר תתי סוגים כמו, מערכות אינטרקום עם מצלמה, מערכות אינטרקום IP ומערכות אינטרקום ביומטריות.

הודיעו לשכנים שלכם הקרובים שאתם יוצאים לחופשה

לפני שאתם יוצאים לחופשה שלכם, מומלץ שתיידעו את השכנים הקרובים שלכם על תוכניות הנסיעה שלכם. הודיעו להם על התאריכים שבהם תיעדרו, השאירו להם את פרטים ליצירת קשר עימכם ותשאלו אותם האם יוכלו לפקוח עין על הבית שלכם ולאסוף דואר בשבילכם.

השתמשו בטיימרים עבור אורות ואלקטרוניקה

בית חשוך ושקט יכול לאותת שהוא לא מאוכלס, מה שהופך אותו למטרה פוטנציאלית לפורצים. התקינו טיימרים עבור האורות, הטלוויזיה ואפילו מכשירי הרדיו. הגדירו אותם להפעלה וכיבוי בזמנים שונים במהלך היום כדי ליצור רושם שמישהו נמצא בבית. הטריק הפשוט הזה יכול להרתיע פורצים מלהתמקד בנכס שלכם.

תנעלו את כל הדלתות והחלונות

לפני שאתם עוזבים את הבית ונוסעים לחופשה, וודאו שכל הדלתות והחלונות נעולים היטב.

אל תשתפו ברשתות החברתיות את תכניות הטיול שלכם

כיום, אנשים נוטים לשתף כמעט כל דבר ברשתות החברתיות, כולל חופשות. נמליץ לכם להימנע מפרסום תוכניות הנסיעה שלכם עד חזרתכם. קחו בחשבון שכאשר אתם מפרסמים על היעדרותכם, הבית שלכם יכול להפוך בקלות למטרה קלה עבור פורצים.

כמה מילים לסיכום…

נקיטת צעדים יזומים להגנה על ביתכם בזמן חופשה יכולה לסייע רבות בהבטחת השקט הנפשי שלכם ובטיחות הרכוש שלכם. על ידי עדכון השכנים הקרובים שלכם, שימוש בטיימרים, אבטחת נקודות כניסה, השקעה במערכת אבטחה ומיגון ואי שיתוף תוכניות הנסיעה שלכם ברשתות החברתיות, אתם יכולים להפחית באופן משמעותי את הסיכון לפריצות וכמו כן להגביר את האבטחה בבית (במיוחד כאשר אתם לא נמצאים). עם כל אמצעי הזהירות שהוזכרו לאורך הכתבה, אתם יכולים בהחלט להנות מהחופשה שלכם בידיעה שהבית שלכם מוגן היטב.

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתרונות של מרפסת גינת

הפוסט בבלוג דן בשלל היתרונות של שילוב מרפסת גינה בבית. מאסתטיקה משופרת להגדלת ערך הבית, מיצירת מרחב להירגעות ועד לקידום המגוון הביולוגי, הפוסט בוחן כיצד

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות