מערכת CRM לניהול העסק בצורה נבונה

כל הלקוחות שלכם במקום אחד, וכל הכלים שיאפשרו ניהול עסק באופן הנבון והיעיל ביותר.

זה נכון גם לעסקים קטנים, בייחוד אם אתם מעוניינים למנף את העסק ולהגדיל רווחים. מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות עומדת לרשותכם ללא מאמץ ותסדר עבורכם את כל שחשוב בניהול עסק באפקטיביות ומיקסום פעולות אדמנסטריביות.

מהות ועיקר מערכת CRM,  מה זו מערכת CRM ולמה כדאי לכם לשלב אותה בניהול העסק?
למידע מורחב אודות מערכת CRM כדאי לבקר באתר plando.co.il

מערכת CRM (Customers Relations Management) היא מערכת קשרי לקוחות, תוכנת ניהול שמאגדת יחד את כל הכלים התפעוליים הנחוצים עבור ניהול ושימור לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ומתן שירות לקוחות באופן עקבי ויעיל.
בנוסף, היא תעשה לכם סדר בכל הפעולות הניהוליות שלכם.

CRM עושה לכם סדר, התוכנה שתדאג לניהול העסק וארגון נתונים

מטרת המערכת היא לארגן את כל הנתונים החשובים ביותר עבור ניהול העסק באופן עקבי ושוטף. החשיפה לנתונים מספקת תמונת מצב הכרחית על מנת לדעת היכן תהליכי המכירה עומדים, מצב הפרוייקטים, עדכון משימות ותזכורות, מלאי, הנהלת חשבונות וכל נתון אחר שמשקף את העסק ואופי התנהלותו בכדי למנף אותו באופן המיטיב ביותר.

למה לכם להשתמש בתוכנת CRM?

סדר וארגון בנתוני העסק וקשרי הלקוחות שלכם יעניק לכם ראש שקט ונחת עסקית, הרבה יותר קל לגשת לנתונים כשהם מונחים בפלטפורמה יעודיית שמבצעת אוטומציות מסויימות שביכולתכם לקבוע אותם, אוטמציות שמקלות על רצף עבודה שוטף ותורמות להתייעלות העסק ע"י גדילה ושימור קשרי לקוחות ויצירת לקוחות פוטנציאליים. עסק מנוהל ומאורגן היטב מאפשר תזוזה חיובית כלפיי מעלה ויצירת טווחי עבודה רחבים יותר והגדלה שלו.
תוכנת
CRM נוצרה לשם הדבר הזה בדיוק.

איך תוכנת CRM פועלת ועושה את כל הטוב הזה?

באופן הפשוט ביותר, ע"י מיזוג כל פרטי הקשר של הלקוח לתוך ממשק אחד ושאר סל הכלים שמגיע עם הפלטפורמה ומאפשר ניהול פעולות שוטף.

 

מערכת CRM תפתור לכם בעיות נפוצות

פספוס לקוחות, פספוס פגישות, חוסר מעקב אחר משימות ופרוייקטים, נפילת לידים בין הכיסאות, חוסר בהירות במצב העסק ומכירותיו ועוד מגוון כשלים ובעיות בניהול העסק מהוות בעיות נפוצות ומוכרות לעסקים, שעלולות לעכב את תפעול העסק, הספקי עבודה חיוניים והגדלת רווחים ללא הפרעות.

ניהול נכון ובעיות נפוצות אלו יכולים למצוא מזור ותועלת על ידי שימוש במערכת CRM.

מה מערכת CRM כוללת?

ישנן תוכנות CRM רבות שמציעות סל כלים מגוון, אך מהותה של כל מערכת CRM היא 6 כלים עיקריים

·        ניהול קשרי לקוחות על מנת לשמר אותם ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר.

·        בקרה ומעקב אחר נתונים על מנת להישאר עם יד על הדופק, לקבל ניתוח נתונים אנליטיים בכדי לשפר את ביצועי העסק ויצירת אסטרטגיות עסקיות.

·        ניהול תהליכי מכירה תוך כדי ניהול לידים וצפייה בתהליכי מכירה, למידה ושיפור עסקאות והגדלת רווחים.

·        ניהול משימות ופרויקטים, כי מיקוד, ארגון ועקביות יסייעו לעסק שלכם להיות פרודקטיבי ומוצלח יותר.

·        ניהול אוטומציות יספקו עבודה שוטפת על ידי הפיכת פעולות פשוטות לפעולות אוטומטיות באמצעות התוכנה, בכדי לטפל בעסקאות ובלקוחות באופן המיטיב ביותר.

·        הנהלת חשבונות כלולה בפלטפורמה תאפשר הנפקת חשבוניות וקבלות, סליקת אשראי, חתימה דיגיטלית ועוד.

לא רק עסקים גדולים, גם עסקים קטנים מוצאים את החשיבות בשימוש בתוכנת CRM

בעוד שזה די ברור שעסק גדול שמחזיק בלקוחות רבים חייב מערכת ניהול קשרי לקוחות על מנת לא לטבוע בכמות הנתונים ובטח לא לאבד פרטי לקוחות, גם עסקים קטנים לא נשארים מאחור ומגלים את חשיבות מערכת ה-CRM.

כל עסק שואף לגדול, גם אם עד להיקף מסויים. הצמיחה האורגנית של עסק היא הכרחית ויכולה להתממש בקלות יתרה כשיש בבסיסה מערכת שמחזיקה אותה ומאגדת את כל מה שנחוץ בכדי לנהל את העסק, ליצור לקוחות פוטנציאליים, לשמר לקוחות קיימים ולעמוד בציפיות הלקוחות שגדלות לצד גדילת העסק.

מערכת CRM לעסקים קטנים היא רלוונטית ונכונה, ממש כמו שניתן לומר שזה לא הגודל אלא האיכות, מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק קטן תעניק לעסק אופי ניהולי אפקטיבי ואיכותי, מאורגן וכזה ששואף לגדול ולהגדיל את רווחיו.

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתרונות של מרפסת גינת

הפוסט בבלוג דן בשלל היתרונות של שילוב מרפסת גינה בבית. מאסתטיקה משופרת להגדלת ערך הבית, מיצירת מרחב להירגעות ועד לקידום המגוון הביולוגי, הפוסט בוחן כיצד

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות