סדנאות אימפרוביזציה לחברות ועסקים

סדנת אימפרוביזציה היא חוויה יוצאת דופן, משעשעת וספונטנית, מגבשת בין העובדים ומפתחת את הדינמיקה הקבוצתית באופן הקליל והמהנה ביותר.
לא די בזאת, במקום להזמין מופע סטנדאפ רגיל ומוכר, מופע אימפרוביזציה מבטיח מופע קומי אחר ומשעשע במיוחד.

אם אתם מחפשים סדנה מקורית, קלילה ואקטיבית שתעניק לעובדים כלים מעשיים ורגשיים חיוניים באופן הכי מהנה, כדאי שתכירו את סדנאות האימפרוביזציה, שכל כולה מתתבססת על אילתור וזרימה תוך כדי משחק ותנועה.

לסדנאות יש את היכולת להעביר מסרים מהותיים באופן יצירתי, לעיתים אף יותר ממה שניתן להעביר תוך כדי ישיבת עסקים במשרד וכינוס הצוות לשיחה.

הכירו את עולם סדנאות האימפרוביזציה

מהות האימפרוביזציה היא המרחב בו אילתור וספונטניות פותחים מרווח ומאפשרים זרימה בלתי צפויה, חוויתית ומשעשעת דרך הלך רוח דינמי משתנה שנוצר במרחב, ותוך כדי שיח אותנטי שנוצר ומתגלגל בטבעיות בין אנשים.

סדנת אימפרוביזציה מעניקה חוויה שונה ומרעננת מכל הסדנאות שאי פעם שמעתם עליהם. סדנה מעירה ומחדדת את החושים, מקרבת ומגבשת בין אנשים וכזו שתעשה הרבה מקום לרגעים מצחיקים, מרגשים ומלמדים.

למה לכם לתת לעובדים שלכם סדנה כזו?
קודם כל, כי זה כיף וכנראה שהם ממש יודו לכם. ובאופן מעשי, לסדנת אימפרוביזציה ישנה את היכולת לתת למשתתפים כלים מעשיים בכל הנוגע לתקשורת יצירתית ומקרבת, תקשורת שמאפשרת פתיחות מחשבתית ומציאת פתרונות מגוונים באופן אינטואטיבי, אינסטנקטיבי ומתחוכם, הן בחיים האישיים והן בעבודה.
הדיאלוג הבלתי מתוכנן שנוצר תוך כדי הסדנה מעורר את חושי הגוף, מזמין מחשבה יצירתית, מקום לביטוי אישי והעלאת הביטחון האישי מול רגעים בלתי צפויים, הדמיית סיטואציות מוכרות מחיי היום היום והעבודה כשזה נעשה בתוך במרחב קליל, משחקי ומאפשר.

המשחקיות האימפרוביזטורית מאפשרת למשתתפי הסדנה חשיפה להזדמנויות תגובה שונות ולקיחת הזדמנויות חדשות.

דרך הסדנה המשתתפים מקבלים חשיפה לעולם האילתור ומשחקי אימפרוביזציה מאתגרים ומשעשעים שמאחדים את הקבוצה, מפרים אותה ויוצרים עניין קומי ומהנה שמרענן אינטרקציות מוכרות.


הסדנה היא אקטיבית, תיאטרלית ומפתיעה שבעזרתה אפשר לגלות צדדים חדשים של חברים לעבודה ולקבל הפרייה הדדית ומשמעותית.

 

סדנאות אימפרוביזציה מובלות על ידי אמנים מוכרים, שחקנים ומנחים בעלי ניסיון והכשרה בהנחיית קבוצות, ובאימפרוביזציה בפרט.

סדנה זו יכולה להכיל עד מספר משתתפים מוגבל על מנת ליהנות מאינטימיות קבוצתית ממוקדת שמפיקה את המיטב מסדנה זו.

 

לא רק סדנה, גם מופעי אימפרוביזציה

ימי גיבוש עבור עובדים, כנסים ואירועי חברה רבים מדי שנה מחפשים את התוספת המושלמת והאטרקציה הנכונה והמעניינת עבור העובדים, לסיים איתה האירוע ובעיקר להשאיר תחושה טובה בקרב עובדי החברה או העסק.

מופעי סטנדאפ הפכו להיות נחלתם של עסקים רבים שמעוניינים לסגור פינה, מוצאים סטנדאפיסט מצחיק ומוצלח והנה קיבלתם חוויה משעשעת. אבל מופע סטנדאפ יכול להיות גם מקורי ומפתיע. מה אם נספר לכם שמופעי סטנדאפ יכולים לקבל טוויסט מעניין ולהשתרדג למופע אימפרוביזציה קומי, בו העובדים לוקחים חלק במופע מאולתר ומצחיק? מופע שיעניק לעובדים חוויה טובה, ייחודית, משעשעת ומספקת במיוחד, דרך דיאלוג שופע הומור שמתהווה תוך כדי המופע.

מופעי אימפרוביזציה עם אמנים מובילים

מופע אימפרוביזציה הופך לאטרקציה מבוקשת בקרב חברות ועסקים רבים שמחפשים אטרקציה יצירתית או מופע אטרקטיבי שבו הקהל בהחלט לא ירדם או יחכה שהאירוע רק יסתיים.

המופע קורה בשיתוף אמנים וקומיקאים מובילים בישראל, ומספק מופע קומי שונה וייחודי שכל עיקרו הוא מופע שקורה בשיתוף הקהל והפעלתו.
המופע מתאים לכנסים, ימי גיבוש, אירועי השקה וכל סוגי אירועי חברה. מופע שישלים כל אירוע חברה ויוסיף הרבה הומור, שחרור וכיף.

מופע אימפרוביזציה קומי מתאים לאירועי חברה או עסקים בעלי קהלים קטנים או גודלים ובהתאמה לאופי הקהל.

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתרונות של מרפסת גינת

הפוסט בבלוג דן בשלל היתרונות של שילוב מרפסת גינה בבית. מאסתטיקה משופרת להגדלת ערך הבית, מיצירת מרחב להירגעות ועד לקידום המגוון הביולוגי, הפוסט בוחן כיצד

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות