קידום אתרים באינטרנט בשנת 2023 – כך תעשו את זה נכון

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תחום שלא מפסיק לגדול ולהתפתח. כדי להיות מחוברים לטרנדים והתזוזות העכשוויות בתחום כל בעל אתר או מקדם חייב תמיד להיות על זה מבחינת הדברים המשפיעים יותר ומשפיעים פחות בכל פרמטר. לקידום בגוגל ולמיקומי האתר יש עשרות אם לא מאות פרמטרים. עם זאת, כאשר עוקבים אחר החשובים ביותר, התוצאות לא מאחרות להגיע, והאתרים המקודמים נכון מתקדמים בתוצאות החיפוש, מגדילים טראפיק ומייצרים מכירות ולידים. אז איך עושים את זה נכון? על כך במאמר הבא.

 

קידום אתרים אורגני הוא שילוב של מספר פעולות מרכזיות, שמראות לגוגל שדווקא האתר שלנו הוא האתר הנכון להראות בתוצאות החיפוש הראשונות. כאשר גוגל בוחר לקדם אותנו לתוצאות הראשונות מבין התוצאות האורגניות, הוא הבעצם מכיר בכך שהאתר שלנו נותן תשובה מדויקת ומפורטת למחרזות החיפוש או לשאילתא. זה לא כמו להיות מוצג בתוצאת חיפוש ממומנת, שמסומנת בסימון 'מודעה', אלא להיות ראשונים מבין התוצאות הטבעיות, אלה שמבחינת גוגל שם בגלל שהן הכי מתאימות להיות שם כדי להצדיק את החיפוש אחריהן, ומכאן הן גם משפיעות מבחינתו על השם הטוב שלו כמנוע חיפוש, לכן הן משמעותיות עבורו.

 

קידום אתרים שונה לתחומים שונים –

קידום אתרים אורגני בגוגל יתנהל מעט שונה בין אתר לאתר ובין תחום לתחום. קידום אתר תדמית לא יהיה זהה לקידום אתרי חנות, וקידום אתרים לנותני שירות או בעלי מקצוע יהיה זהה לקידום אתר שמופנה לנופש או תיירות. על ההבדלים נעבור קצת בחלק הבא

 

קידום חנויות וירטואליות או אתרי חנות אונליין יהיה בדגש עמוק על חווית הגלישה, היררכיה נכונה וחוויית קנייה טובה, ונתונים של הגולשים באתר. בעוד קידום אתר תדמית רגיל יתבסס ברבה פעמים על תוכן מקצועי כתוב, אם מדובר למשל ברואי חשבון או יועצי מס אז הרבה תוכן של התנהלות מול המדינה ורשות המסים, כמובן קישורים נכנסים ממקורות אחרים ועוד. אך בעוד מדובר על קידום אתרי חנות, אנחנו נרצה דווקא לסדר את התוכן שיהיה ברור שיש שפע של מוצרים באתר, שהם מסודרים בצורה נוחה לגולש להגיע לכל מקום וגם לחזור לכל מקום בו היה, וגם כמובן להכניס לסל הקניות, לרשימת המשאלות, ותמיד להרגיש שהוא נמצא בידיים טובות. חנות וירטואלית צריכה לגרום לגולש להרגיש שהוא נהנ מתהליך הקניה. כך הוא יישאר הרבה זמן, יבצע המרות (קניות), וגוגל יפנה גולשים אחרים לחוות את אותה החוויה.

 

קידום אתרי עורכי דין לעומת זאת יצטרך להכיל בתוכו הרבה תוכן מקצועי, להעלות לאתר פסקי דין רלוונטיים, הצלחות תקדימיות של משרד עורכי הדין אותו אנחנו מקדמים, ובכל לגרום לאתר שלנו להופיע בביטויים מרכזיים רלוונטיים לקידום. אם אנחנו מקדמים עורך דין תעבורה, נראה שיהיו הצלחות שלנו מתחום התעבורה, לקוחות שייצגנו בהצלחה, וסיפורי המקרה שלהם. כאשר אנחנו נופיע בתוצאות החיפוש של ביטויים הקשורים לסיפורי המקרה האלה, כך נרוויח גולשים חדשים.

 

ובסופו של עניין קידום אתרי תיירות יהיה חייב להכיל בתוכו המלצות של מבקרים מרוצים, שילוב איכותי של גוגל תמונות, גוגל מפות, אפשרויות הגעה קלות למקום התיירותי שלנו בעזרת כלים של גוגל (מומלץ), להראות בעצם שאנחנו עובדים בצמוד עם הכלים של גוגל, שלהם הדרך הכי ישירה והכי מהירה לאלגוריתם שלו, ככל שנרבה להשתמש בכלים האלה – נרוויח.

 

עם זאת יש לציין שעבור כל הנושאים והתחומים האלה יש דברים שיחזרו על עצמם, ויעשו אפקט חיובי וישפיעו על הדירוגים בגוגל ועל קידום האתרים האלה כל אחד בתחומו. ביניהם מהירות האתר (חשוב מאוד) כדי שהגולש ייהנה ויפתח בקלות כל עמוד ועמוד, ביניהם גם התאמה למובייל כמובן שבלי זה אתרים כבר לא יכולים לתפקד, כמובן קישורים נכנסים, עדיף מאתרים חזקים וגדולים, או לחילופין קרובים מאוד בנושא ובנישה. וכמובן הרבה תוכן איכותי לתוך האתר, אם נתמיד בפעולות אלה, נרוויח במיקום.

 

על מנת לייצר קישורים, תוכן ושיתופים פעולה איכותיים מומלץ לבעל אתר או מקדם להשתמש בכלים לקידום, למשל להיעזר במערכת או תוכנה לקידום אתרים, שתעזור לעקוב אחר מיקומים, לייצר קישורים וכמובן המלצות לפעולות או הוספה של אלמנטים שונים לקידום. אם מייצרים לינקים מרשתות חברתיות או פרסום ממומן תמיד כדאי להשתמש בתוכנות המייצרות קיצור קישורים, כעבור האסתטיקה והפרסומים היפים, ואם מעלים תכנים לאתר, כדי להיעזר באתרים של מאגרי תמונות חינמיים, שם אפשר להשתמש בתמונות יפות שיעטרו את התכנים שאנחנו מעלים לאתרים. ככל שניעזר במה שהאינטרנט מציע לנו – נרוויח

 

בהצלחה!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות