קרקעות למכירה – השקעה סולידית בנדל"ן

בכתבה הבאה, נסביר לכם על שוק הקרקעות בישראל, מהו הליך הפשרת קרקעות ועוד.

הכתבה בשיתוף עם חברת קרקעות ישראל המשווקת שטחים למכירה, קרקע חקלאית למכירה ועוד. החברה שותפה בפרויקטי דגל כמו, מתחם עסקים אילנות, פרויקט BE בנימינה ועוד.
לפרטים נוספים, בקרו באתר החברה.

כמה מילים על שוק הקרקעות בישראל

שוק הקרקעות בישראל נחשב לאחד התחומים הצומחים ביותר בעולם השקעות הנדל"ן.
שוק הקרקעות מורכב בעיקר מקרקעות לבנייה ומקרקעות חקלאיות. בעוד קרקעות לבנייה כבר מוכנות לפיתוח, קרקעות חקלאיות עוברות תהליך הפשרה במטרה לשנות את ייעודן לקרקעות בנייה.

הביקוש הגובר לקרקעות, לצד ההיצע המוגבל, מוביל לעלייה מתמדת בערך הקרקעות, בעיקר באזורים בהם מתבצע תהליך הפשרה לקרקעות חקלאיות.

כמה מילים על קרקעות לבנייה

קרקעות אלו הן קרקעות שכבר עברו תהליך תכנוני ואושרו על ידי הרשויות המקומיות והארציות לבנייה. ניתן לבנות עליהן נכסים כמו בתי מגורים, מבני מסחר, מבני תעשייה ועוד.

כמה מילים על קרקעות חקלאיות

קרקעות חקלאיות הן שטחים המיועדים לעיבוד חקלאי וגידול תוצרת, אך בשנים האחרונות ישנה מגמה של הפשרת קרקעות חקלאיות לשימושי בנייה. תהליך ההפשרה הופך את הקרקעות החקלאיות לפוטנציאליות במיוחד עבור השקעה, שכן ניתן לרכוש אותן במחירים נמוכים יחסית וליהנות מעליית ערכן לאחר שמסתיים תהליך הפשרתן.

מהו תהליך הפשרת קרקעות ומדוע הוא חשוב?

תהליך הפשרת קרקעות הוא תהליך שבו קרקע חקלאית משנה את ייעודה מקרקע שמיועדת לחקלאות לקרקע שמיועדת לבנייה. תהליך זה כולל קבלת אישורים מגורמי התכנון המקומיים והארציים לשינוי הייעוד של הקרקע..

במהלך תהליך זה, הקרקע עולה בערכה משמעותית. לכן, משקיעים רבים פונים לרכישת קרקעות חקלאיות במקומות בעלי סבירות גבוהה להפשרה, מתוך ציפייה לעליית ערך עתידית ולרווח כלכלי נאה.

מדוע הקרקעות בישראל נחשבות להשקעה סולידית בנדל״ן?

השקעה בקרקעות נחשבת לאפיק סולידי בנדל"ן בגלל הסיבות הבאות:

-הקרקע היא נכס שאין עליו פחת או בלאי ולכן ערכה נשאר יציב או עולה לאורך זמן.

כאשר הקרקע עוברת תהליך הפשרה או שינוי ייעוד, המשקיעים יכולים להנות מעלייה חדה בערכה של הקרקע ומפוטנציאל לרווח משמעותי בהמשך.

-השקעה בקרקעות מניבה לעיתים תשואות גבוהות משמעותית ביחס לאפיקים אחרים בנדל"ן, בעיקר כאשר מדובר בקרקעות חקלאיות שעברו הליך הפשרה. מחירה של קרקע חקלאית שמיועדת לבנייה יכול להכפיל ואף לשלש את עצמו לאחר קבלת האישורים הדרושים לבנייה.  

האם כדאי לבצע השקעה בקרקעות ללא ידע ומומחיות?

התשובה היא לא. כדאי להיעזר בחברות המתמחות במכירת קרקעות. חברות אלו מבצעות את כל הבדיקות המקדימות הנדרשות ומספקות את כל המידע הרלוונטי הדרוש כדי לקבל החלטה מושכלת.

אחת החברות המומלצות היא חברת קרקעות ישראל. החברה מספקת ללקוחות שלה את כל הכלים הנדרשים להשקעה סולידית ונבונה בשוק הקרקעות. בזכות הליווי המקצועי, הידע הנרחב והיכולת לאתר הזדמנויות השקעה אטרקטיביות, הלקוחות יכולים להנות מביטחון ושקט נפשי בכל הקשור להשקעה בקרקעות. שיהיה בהצלחה!

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מרכזיית IP בענן לעסק

אחד מבין פתרונות התקשורת הטובים והמומלצים לעסקים וארגונים הוא מרכזיית IP בענן. בכתבה הבאה, נספק לכם יותר פרטים על המרכזייה ועל היתרונות שלה. הכתבה בשיתוף