שלבים שיעזרו לך להימנע מבעיות מחשב בעתיד

 

6 התקלות האפשריות של מחשב נייד וכיצד להתמודד איתן

מחשב נייד הוא מכונה מאוד מסובכת. יש לו חלקים רבים שיכולים להישבר או לתפקד. מחשב נייד יכול להיתקל בשש תקלות שונות, שהן:

1) ייתכן שהמסך לא יפעל או שהמסך מעורפל.

2) ייתכן שהמקלדת לא תעבוד כמו שצריך או שהיא לא תעבוד בכלל.

3) ייתכן שסמן העכבר על המסך לא יזוז כשאתה מזיז את העכבר במציאות.

4) ייתכן שיש רעש פצפוץ שמגיע מהרמקולים של המחשב בעת הפעלתו.

5) ייתכן שהסוללה לא תטען ותפעיל את המחשב הנייד שלך כאשר אתה מחבר אותו לשקע.

6) יכול להיות שמגיע ריח מהמחשב שלך שמריח כמו פלסטיק או גומי בוער.

אם אחת מהתקלות הללו קורות למחשב הנייד שלך, ישנם פעולות שונות שתוכל לנקוט כדי לתקן אותן:

מחשבים ניידים הם הגאדג'טים החיוניים והחשובים ביותר שלנו. הם הפכו לחלק בלתי נפרד מהעבודה והחיים האישיים שלנו. אנחנו סומכים עליהם בכל דבר, מבידור לעבודה ועד תקשורת. אבל מה קורה כאשר המחשב הנייד שלך מתקלקל?

מאמר זה הוא מדריך על 6 התקלות האפשריות של מחשב נייד וכיצד לטפל בהן.

מבוא:

ההקדמה צריכה להיות על חשיבות המחשבים הניידים בחיינו, שש התקלות האפשריות וכיצד להתמודד איתן.

1. התחממות יתר עקב חסימת פתחי אוורור

זו בעיה שמתרחשת במחשבים ניידים כבר שנים. זה קורה כאשר יש פתחי אוורור בתחתית המחשב הנייד, אך המשתמש חוסם אותם על ידי הנחת המחשב הנייד שלו על משטח רך כגון כרית או שמיכה.

החום מהמכשיר לא מצליח לברוח וזה גורם לו להמשיך להתחמם עד שהוא מגיע לטמפרטורה לא בטוחה. זה יכול להוביל להתכה, שריפה ואפילו פיצוץ של המכשיר.

החום שנוצר על ידי מחשב נייד נובע מאספקת החשמל בפנים. לאחר מכן החום נפלט מפתחי האוורור בגב ו/או בצד המחשב הנייד.

על מנת למנוע התחממות יתר, חשוב לשמור על פתחי אוורור אלו ללא סתימות. אין להניח מחשבים ניידים על משטחים המגבילים את זרימת האוויר, כגון שטיחים עבים או מצעים.

2. שריטות על המסך עקב פגיעה או לחץ

שריטות במסך של טלפון או טאבלט יכולות להיגרם כתוצאה מפגיעה או לחץ.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם למכשיר שלך יש סרט מגן עליו. אם כן, אז השריטות כנראה לא נובעות מפגיעה או לחץ. אם אין סרט מגן, סביר להניח שהשריטות נובעות מפגיעה או לחץ וכדאי להחליף את המסך בהקדם האפשרי.

ישנן דרכים שונות שבהן עלולות להיווצר שריטות במסך המכשיר שלך. הראשון הוא כאשר הטלפון שלך נופל ופוגע במשטח קשה אחר כמו בטון, מתכת וכו', וזה יגרום לשריטות עמוקות שידרשו החלפת מסך המכשיר שלך. הדרך השנייה היא כאשר אתה לוחץ חזק מדי על מסך המגע שלך בזמן השימוש בו וזה יגרום לשריטות רדודות שידרשו רק החלפת שכבת הזכוכית של מסך המכשיר שלך.

שריטות על המסך עקב פגיעה או לחץ יכולות להיות מאוד מעצבנות. הם עלולים להסיח את דעתך ממה שאתה עושה. עם זאת, ישנן דרכים רבות להסיר אותן ולמנוע מהן לקרות שוב.

יש אנשים שמשתמשים במטלית רטובה, יש שמשתמשים במשחת שיניים ויש שמשתמשים במחק עיפרון. ישנם גם מוצרים זמינים בשוק שיכולים לעזור להסיר שריטות מהמסך שלך בקלות. הבחירה תלויה בכם!

3. סוללה לא נטענת או לא מחזיקה טעינה

הסוללה לא נטענת או לא מחזיקה טעינה היא בעיה נפוצה מאוד. ייתכן שהסוללה פגומה או שיש לה חיבור רופף בתוך המחשב הנייד. חשוב לציין כי ניתן להחליף את המצבר רק על ידי טכנאים מוסמכים.

הסוללה היא אחד החלקים החשובים ביותר בכל מכשיר. זה מקור הכוח ובלעדיו המכשיר שלך לא יפעל. ניתן לראות בסוללה את הלב של המכשיר שלך.

הסוללה היא מקור כוח נטען המספק חשמל למחשב נייד או מכשירים אלקטרוניים אחרים כאשר יש צורך להטעין אותו. הסוללה יכולה להיות נשלפת או מובנית, בהתאם לסוג המכשיר והעיצוב שלו.

סוללה מתה של מחשב נייד יכולה להיגרם מגורמים רבים ושונים, כולל: זקנה, חיווט לקוי, טעינה נמוכה וטמפרטורה גבוהה.
לעוד פרטים מורחבים על https://ybtech.co.il/laptop-repair/ באפשרותך לבקר באתר ybtech.co.il

4. אין תאורה אחורית או תצוגה עמומה על המסך

תצוגה של מחשב נייד היא אחד החלקים החשובים ביותר במכשיר. זה מה שמאפשר לך לראות את כל מה שאתה עושה במחשב הנייד שלך וזה גם מה שגורם ללפטופ שלך להרגיש כמו בבית.

כאשר התצוגה במחשב הנייד שלך מתחילה להתעמעם או מתחילה להבהב, ייתכן שהגיע הזמן להחלפה. אם אתה שם לב שיש תאורה אחורית על המסך שלך, אז זה יכול להיות סימן שיש פיקסלים מתים אחד או יותר.

המסך צריך להיות במצב שבו הוא לא ייחשף לאור שמש ישיר

הסיבה לכך היא שאור השמש יכול להקשות על ראיית התצוגה, במיוחד כאשר מדובר ברקע לבן עם טקסט שחור.

אם למסך יש תאורה אחורית, לא אמורה להיות דליפת אור נראית מקצוות המסך או מכל חלק אחר של המחשב הנייד. אם יש כתמים כלשהם על המסך שהם עמומים יותר מאחרים, זה יכול להצביע על כך שמשהו לא בסדר בתצוגה של המחשב הנייד שלך.

תצוגה של מחשב נייד יכולה להיות בעיות גם אם יש לה הגדרת בהירות נמוכה או אם היא מוגדרת לכיבוי לאחר פרק זמן מסוים. אם אתה מבחין באחת מהבעיות הללו, ייתכן שתצטרך לתקן את המחשב הנייד שלך על ידי מומחה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות