כמה עולה קיר ירוק?

קירות ירוקים

אנחנו יכולים לחשוב על קירות ירוקים כעל טרנד חדש בעיצוב פנים. הם ידועים גם כקירות חיים או גנים אנכיים. ישנם יתרונות שונים של קירות ירוקים כגון שיפור איכות האוויר, הגברת התפוקה והפחתת זיהום הרעש.

מה זה קירות ירוקים:

קיר ירוק הוא גינה אנכית אשר נועדה לסנן את האוויר בתוך משרד או בניין. הוא מורכב בדרך כלל מצמחים שגדלים על חומר עמיד למים כמו צינורות PVC או לוחות פוליסטירן. הצמחים סופגים CO2 מהאטמוספרה ומשחררים לתוכה חמצן בחזרה ובכך משפרים את איכות האוויר בחדר או בבניין. קירות ירוקים גם מפחיתים את זיהום הרעש על ידי קליטת גלי קול ומספקים פרטיות לדיירים על ידי מתן סינון טבעי מנופים מבחוץ.

ישנם יתרונות רבים של קיר ירוק בחלל המשרד שלך:

– איכות אוויר משופרת – פרודוקטיביות מוגברת – זיהום רעש מופחת

קירות ירוקים הם דרך מצוינת להכניס את הטבע למשרד או לבית מבלי לתפוס יותר מדי מקום. הם גם דרך מצוינת להפחית את זיהום האוויר בבית שלך. אבל כמה עולה להתקין אחד?

עלות קיר ירוק משתנה בהתאם לגודל ומורכבות ההתקנה וכן למקום מגוריכם. באופן כללי, קיר ירוק יכול לנוע בין 1500 ש"ח למ"ר להתקנה קטנה ועד 2500 ש"ח למ"ר להתקנה עם מספר צמחים ומשטחים שונים. המחיר יהיה תלוי גם בכמה צמחים תרצו וכמה הם גדולים.

אילו סוגי צמחים כדאי לקנות עבור הקירות הירוקים שלך?

קירות ירוקים פופולריים בבנייני משרדים, מסעדות ובתים רבים. הם נחשבים לתוספת בריאה לכל סביבה שכן הם יכולים לסנן מזהמים מהאוויר תוך מתן משיכה אסתטית טבעית.

צמחים לקירות הירוקים צריכים להיבחר על סמך כמות אור השמש שהם צריכים וכמה גבוה הם גדלים.

לדוגמה, סוקולנטים דורשים מעט אור שמש אך יגדלו לגובה ולכן הם אינם מתאימים לסביבות פנימיות עם תקרות נמוכות.

קקטוסים דורשים הרבה שמש אך אינם זקוקים להרבה מים או מקום ולכן הם אופציות טובות לסביבה פנימית עם תקרות נמוכות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות