מעצבת פנים באשקלון – מי המובילה מכולן?

מעצב פנים בדרום ובאשקלון

היום בו תחליטו לקחת לשירותכם מעצבת פנים באשקלון הוא היום בו חייכם ישתנו. יום זה יביא לשינוי משמעותי באופן בו אתם מרגישים ביום יום, ברמת האנרגיה והשמחה שיש לכם בעת היציאה מהבית וברגע שתלכו לישון, ביחסים שלכם עם הסביבה הקרובה, ברצון שלכם לארח אותם ועוד. הדברים האמורים לא משפיעים רק עליכם אלא על כל בני הבית. ככה זה כאשר הבית שלכם מעוצב לעילא ולעילא בידי אשת מקצוע אשר מוציאה ממנו את המיטב, מנצלת את החלל כהלכה, מביאה תחושה מרווחת וססגונית בבית ויוצרת עבורכם את תנאי המחיה המושלמים. רגע אחרי שאסתי איפרגן תסיים את פרויקט העיצוב לא תצליחו להבין מדוע לא פניתם לקבלת את שירותיה של אדריכלית ומעצבת פנים באשקלון לפני כן.

מי צריך מעצבת פנים באשקלון?

התשובה היא כולם (אלא אם כן סיימתם זה עתה תהליך מוצלח של עיצוב פנים). אנשי רבים מונעים מעצמם את היתרונות הרבים שמביא איתו פרויקט עיצוב פנים מקצועי, יתרונות שהם רואים בתור מותרות. אך אם אתם משקיעים ברכישת פריטים שונים לבית על מנת לשפר את מראהו או אם תכננתם לבצע שיפוץ בכל מקרה – מדוע לא לתת לאשת מקצוע לעשות זאת ?

אסתי איפרגן תשמח להציע לכם שירות מוביל בתחום עיצוב הפנים המיועד ל:

  • זוגות אשר בנו זה עתה דירה ומעוניינים לקבל הכוונה כיצד לעצב אותה מאפס.
  • בעלי דירות אשר מעוניינים לחדש, לרענן, לשנות ולהפיק יותר מן הדירה הקיימת.
  • בעלי עסקים המעוניינים להפוך את העסק לאטרקטיבי יותר, למשוך יותר לקוחות ולגרום להם לרכוש יותר מוצרים.
  • לכל אדם המתכנן שיפוץ וחלוקה של דירה למטרת השכרה או יצירת קליניקה.

הטאצ' האישי של מעצבת פנים באשקלון

מעצבת פנים אסתי איפרגן מביאה איתה עיצוב פנים עם טאצ' אישי ייחודי המשלב בין אהבתה לעיצוב המודרני יחד עם פתיחות לשאר הסגנונות הדומיננטיים בעולם, כאשר המטרה היא ליצור עיצוב על זמני אשר אינו מושפע מאופנות וישרת את הלקוח לשנים רבות קדימה. הגיעו לפגישת ייעוץ על מנת לשמוע מה תוכלו להפיק מן החלל העומק לרשותכם.

עיצוב פנים בדרום

זה קורה לכולנו בשלב מסוים, הרצון הזה לרענן את מראה הבית בעזרת מעצב פנים בדרום, להיפטר מן השולחן בסלון ומן הספה המרופטת, לצבוע מחדש את הקירות, לפנות עוד קצת חלל בסלון…הדברים הללו עברו לכם שנים בראש אך מעולם לא טרחתם לטפל בהם מפאת קוצר זמן או מחסור בתקציב, אך בעזרתה של אסתי איפרגן תוכלו לבצע את תהליך עיצוב הפנים במהירות ובמחיר נוח לכל כיס.

כיום ניתן להתאים עיצוב לכל תקציב ולהביא לשיפור ניכר במראה הבית. מובן כי ככל שתשקיעו יותר התוצאות יהיו מרשימות יותר, אך גם בעזרת תקציב מוגבל תוכלו ליצור מראה רענן בבית אשר ישמח אתכם ואת בני המשפחה בכל בוקר מחדש.

מה ניתן לעשות באמצעות עיצוב פנים באשקלון?

ככל שתחום העיצוב תופס יותר ויותר תאוצה בארץ בשנים האחרונות כך גוברות גם האפשרויות העיצוביות העומדות בפני כל לקוח. שלל סגנונות אשר יכולים לקחת את מראה הבית לכיוון שונה לגמרי מן המראה הקיים, מגוון הפריטים שניתן לשלב, חומרים חדשים אשר נכנסים לשימוש פופולרי בקרב הקהל הישראלי וכמובן היצירתיות של מעצב פנים אשר יכולה להפוך את החלומות הפרועים ביותר למציאות.

באמצעות תהליך עיצוב פנים נכון תחת שרביטה של אסתי איפרגן תוכלו:

  • ליצור חלל מרווח יותר ברחבי הבית
  • לחלק את הבית מחדש וליצור חדרים נוספים או קליניקה
  • להכניס אנרגיה חדשה ורעננה לבית
  • להפוך את החלל לפונקציונלי ויעיל יותר
  • לרכוש ריהוט, תאורה ושיש חדש
  • למקם מחדש את גופי התאורה, המיזוג ותשתית המים
  • להעניק לכל חדר אופי ייחודי המותאם לבעל החדר או לשימוש הנעשה בחדר

ייעוץ מקצועי ופתרון עיצוב פנים באשקלון

אסתי איפרגן תשמח להיפגש אתכם לפגישת ייעוץ על מנת להסביר לכם מהן האפשרויות העיצוביות העומדות בפניכם טרם התהליך. בפגישה תתבצע בחינה של הנכס הקיים והתקציב העומד לרשות הפרויקט, יועלו רעיונות באשר לריהוט תאורה וצבעים, יבחרו חנויות ובעלי מקצוע ועוד. בשלב זה יכול להתחיל להתגבש הקונספט אותו אנו ניצור במהלך הזמן ועל פיו נכין את תכניות העבודה עבור בעלי המקצוע השונים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות