מטריות עם הדפסים – מתנה מגניבה לעובד

מטריה היא פריט חיוני בכל עונת חורף. על מנת ללכת ממקום למקום מבלי להירטב, או לצמצם את ההירטבות מהגשם, חשוב להצטייד במטריה איכותית ועמידה. בחירה במטריה כזו, תבטיח שימוש יעיל גם כאשר מנשבת רוח בשילוב של ממטרים כבדים. מטרייה גדולת ממדים, המורכבת מחומרים חזקים ועמידים, החל מידית הנשיאה וכלה בניילון שמגן מפני הגשם, ממלאת את ייעודה בצורה הטובה ביותר.

מטריה ממותגת ככלי שיווקי

בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות הרבה שיש בפרסום העסק. בשל כך, הם מנצלים כמעט כל פלטפורמה לטובת קידום ושיווק העסק שלהם, בין אם מדובר על קופסאות אריזה ממותגות ובין אם מדובר על חולצות עם הלוגו של בית העסק. על כן, ניתן לנצל בצורה אופטימלית גם את השטח הגדול של המטריה, ולייעד אותו לשטח פרסומי. בעזרת הדפסה על גבי המטריה, תהפוך המטריה לכלי שיווקי, שבו ניתן להשתמש במקרים הבאים:

·         מתנה מגניבה לעובדים – כל בעל עסק או ארגון, גדול או קטן, יודע ומבין כי חשוב להשקיע בעובדים שלו ולהעניק להם מתנות איכותיות מדי פעם. בין אם מדובר על מתנה לחג ובין אם מדובר על מתנה ליום הולדת, חשוב שכל בעל עסק יבחר במתנות איכותיות ולא פחות חשוב – שימושיות. על כן, מטריה מודפסות יכולות להוות מתנה אידיאלית במיוחד. זאת משום שהן גם שימושיות במיוחד וגם משום שהן מהוות כלי שיווקי מקורי. במידה ורוצים לקדיש את המטריה לכל עובד, ניתן לשלב טקסט עם הקדשה אישית, ולצדו את הלוגו של בית העסק.

·         מתנה ללקוחות – לכל עסק יש קהל לקוחות. כאשר בין הלקוחות ישנם כאלו בעלי קשר ומערכת יחסית יותר חמה עם העובדים והמנהלים. על כן, באירועים מסוימים או סתם כמחווה נחמדה, ניתן להעניק לאותם לקוחות מטריה עם הדפס מיוחד, שיוקדש עבור כל לקוח.

·         מטריות מגניבות לילדים – על מנת לעודד כל ילד וילדה להשתמש במטריה, ניתן לשלב על גביה הדפס של דמות אהובה או את שמו של הילד או הילדה. כך, ההורים יוכלו להיות בטוחים כי הילד אכן ישתמש במטריה במקרה הצורך, והילד ייהנה ממטריה מגניבה וייחודית.

·         מתנה מקורית לכל אירוע – לרגל כל אירוע, דוגמת יום הולדת, יום נישואין וכן הלאה, ניתן לשלב גם מטריה עם הדפס והקדשה ייחודית. כך, נמען המתנה ייהנה ממתנה שימושית ביותר.

 

אילו מטריות כדאי למתג?

באופן כללי, ניתן לבצע הדפסה על מטריות, ללא הבדלי גודל או סוג המטריה. פעולת ההדפסה על גבי המטרייה, אינה משימה מורכבת או מסובכת באופן יחסי. אך יש להדגיש כי ככל שהמטריה תהיה קטנה יותר, כך המיתוג על גביה יהיה קטן בהתאם, ופחות חשוף לעיני הציבור. במטריות קטנות, המיתוג יהיה מופנה יותר אל המשתמש עצמו ופחות כלפי הציבור שמביט במטריה.

כמו כן, מומלץ לשקול ולבחון את איכות ועמידות המטריה טרם שבוחרים למתג על גביה. במידה ומדובר במטריות זולות ולא איכותיות, העשויות לצאת מכלל שימוש כבר בסערה הראשונה, אזי המיתוג על גביהן עלול להיות בזבוז כספי. שכן, מטריות כאלו תיזרקנה לפח כבר לאחר זמן קצר. לעומת זאת, מטריות רחבות ואיכותיות, שיכולות להחזיק מעמד לאורך זמן, הינן כלי פרסומי בעל פוטנציאל חשיפה ארוך טווח, ולכן מומלץ למתג אותן.

כמה עולה למתג מטריה?

את המשתנים של עלות מטריות ממותגות, יש לחלק לכמה פרמטרים:

·         איכות – איכות המטריה נקבעת בין היתר על ידי החומרים המרכיבים אותה, מידת העמידות בגשם ורוחות, והעמידות של מנגנון הפתיחה והסגירה. אלמנט נוסף בהיבט האיכות, נעוץ בעיצוב המטריה. כל אלו עשויים להשפיע על עלות הייצור של המטריה, כאשר כלל האצבע הוא, שככל שהמטריה בעלת איכות גבוהה יותר, כך גם עלות הייצור תעלה בהתאם.

·         גודל – ככל שהמטריה גדולה יותר, כך עלות הייצור של כל מטריה תעלה יותר. הערך הנתפס בעיני המשתמשים במטריות גדולות, הינו יותר גבוה יחסית למטריות קטנות, ולכן מחירם של מטריות ממותגות יותר גדולות, גבוה יותר.

·         אופי המיתוג –  ככל שעבודת הדפוס תהיה מורכבת יותר, לדוגמא אם מדובר בגרפיקה מורכבת, או שילוב של הרבה צבעים, כך גם העלות עבור כל מטריה ממותגת תעלה בהתאם.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות