ציוד סאונד למכירה מיבואן, למה כדאי לקנות מחנות מקצועית?

אירועים טובים הם אירועים שמחזיקים בציוד סאונד איכותי, איך תשיגו ציוד טוב ואיכותי ולמה כדאי לרכוש מחנות מקצועית

חיפוש ומציאה של ציוד סאונד איכותי בפלטפורמות יד שנייה לעיתים ממש יכול להרגיש כמו חיפוש של מחט בערמת שחת והסתכנות של חתול בשק. כן בהחלט יש סיכוי שתמצאו משהו טוב אחרי חיפושים רבים, אך רכישה כזו עלולה להסתיים בציוד לא איכותי ולאו דווקא מה שבדיוק רציתם.

ציוד סאונד איכותי לאירועים מכל סוג

אירועים סטנדרטיים כמו חתונה, בר/בת מצווה, כנסים והשקות של חברות ועסקים, הפקות גדולות או קטנות, הנחיית סדנאות והעברת הרצאות מחייבים שימוש בציוד סאונד בכדי להבטיח אירוע מוצלח בעל שמע ברור, איכותי וחלק.

אירועים קטנים רבים מגלים שלאו דווקא יצטרכו מערכת הגברה ופונים לבחירה בבידורית אלחוטית, אז כדאי לעשות קצת סדר ולהסביר על ההבדלים המהותיים, אופי השימוש ובאיזה ציוד כדאי להשתמש בהתאם לצורך.

אז מערכת הגברה או בידורית אלחוטית? זה תלוי בסוג האירוע ואופן השימוש

זאת שאלה שמתאימה בעיקר למי שמחפש מערכת סאונד לשימוש אישי, יש מי שיסתפקו בבידורית אלחוטית, זולה ושימושית או יקרה יותר ואפילו איכותית, או שכבר הולכים על כל הקופה ורוכשים מערכת הגברה.

מערכת הגברה לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים

ישנם סוגים רבים של מערכות הגברה עם מגוון ציוד כולל ומשלים לשם חווית סאונד שלמה ואיכותית, מערכות הגברה כוללות רמקולים מוגברים או לחילופין רמקוליים פסיביים ומגבר מותאם, מיקסר רב ערוצי, כבלים, מיקרופונים וחצובות.

מערכת הגברה מתאימה לאירועים קטנים יחסית עד 50 איש וכמובן שקיימות מערכות הגברה גדולות יותר שמספקות שמע לאירועים גדולים יותר של מאות ועד עשרות אלפי אנשים.

בחירה במערכת הגברה בהחלט תעשה ע"י השימוש הייעודי שלה וגודל הקהל המיועד.

בידורית אלחוטית, למי זה מתאים ומה כדאי לדעת?

בידורית אלחוטית היא למעשה בידורית ניידת אותה ניתן לקחת לכל מקום ולאירועים חיצוניים ובטבע ע"י נשיאתה על גבי טרולי שמקל על הניידות שלה.

מגוון הבידוריות האלחוטיות משתנה ויכול להגיע בגדלים שונים ובמידת איכות ומקצועיות בהתאם. הבידורית נפוצה לשימוש אישי כמו בידורית לקריוקי ביתי ואף להחזקת בידורית ניידת לצורכי עסק והפקת אירועים קטנים עד 100 איש.

ההבדלים העיקריים בין בידורית זולה ליקרה יותר היא באיכות הסאונד, הן מבחינת המגבר והגודל שלו כך גם איכות השמע שלו תמדד ואף משך השימוש בו, מצבר וקיבולת המצבר ישפיעו גם הן על תפוקה ומשך הזמן בו תזכו להשתמש בבידורית.

בעוד שאנשים רבים לא זקוקים לבידורית מקצועית למדי, ישנם חובבי מוזיקה וסאונד שיודעים כי ניתן להשיג בידוריות איכותיות בעלות פונקציות שמוסיפות המון ומשדרגות את המוצר, כמו למשל שליטה בבאס ובטרבל ואף שליטה נפרדת במיקרופונים.

סוגי מיקרפונים הקיימים לבידורית ניידת

·       בלוטוס- איכות סאונד בסיסית למדי ולא איכותית, עד לטווח 3-4 מטר.

·       VHF– איכות סאונד בסיסית וסבירה לשימוש אישי, הסאונד מגיע עד לטווח 8 מטר ובתדרים נמוכים.

·       UHF– מיקרופונים מסוג זה נחשבים איכותיים, טווח קליטה גבוה, רחב יותר ובתדרים גבוהים.

ואם כבר הזכרנו מיקרופונים, ישנן בידוריות ניידות שמאפשרות חיבור מיקרופון מדונה אלחוטי.

ציוד סאונד איכותי קונים בחנות מקצועית

בין אם אתם מעוניינים ברכישת ציוד סאונד לשימוש אישי או רכישה לצורכי עסק והפקת אירוע כזה או אחר, אתם רוצים לדעת שאתם רוכשים את הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

לא רק, רכישת ציוד סאונד היישר מהיבואן או מחנות מקצועית חושפת אתכם למגוון גדול של מערכות סאונד וציוד הגברה ומוסיקה רחב יותר, מה שיאפשר לכם בחירה ממוקדת ומדוייקת יותר עבור הצורך והשימוש היעודיי בציוד כזה.

אין סיבה להשקיע בבידורית מקצועית לאירועים קטנים אם כל מה שמתחשק לכם זה קריוקי ביתי מדי פעם עם החברים או המשפחה, ממש כמו שמערכת הגברה איכותית ומקצועית לאירועים קטנים לא תספיק לאירוע חתונה ובו מאות חוגגים שדורש מערכת הגברה בהתאם ובהרבה יותר איכותית.

מה עוד משיגים בחנות מקצועית לציוד סאונד?

כל מה שעולה על הדעת בכל הנוגע לסאונד ומוזיקה.

מלבד ציוד הגברה, מיקרופונים ובידוריות, חנות מקצועית תחזיק גם בציוד רלוונטי כמו מערכת סאונד ביתיית, רמקולים שקועים, רמקולים מדפיים או רצפתיים, ואף מקרנים ומסכי הקרנה, ציוד תאורה ואפקטים, גנרטורים, ציוד D.J ועוד.

 

רוצים לראות ולקרוא עוד? בחנות הסאונד צליל מיתר תוכלו לקבל מגוון מפתיע של מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות