סדנאות אימפרוביזציה – זה בדיוק מה שאתם צריכים

 

שימו בצד את חדרי הישיבות ובואו לגלות את סדנאות האימפרוביזציה שהולכת לעזור לכם לפתח מיומנויות חדשות, לגרום לכם להתגלגל מצחוק והכל במקום אחד ומיוחד.

התחילו לאלתר

באיזשהו שלב בחיים, כולנו חלמנו ורצינו להיות שחקנים – גם אם זה לשעות ספורות. האם אי פעם חשבתם שחלום זה יכול להתגשם? סדנאות אימפרוביזציה – זה מה שאתם צריכים. להנות מפעילות אלתור יחד עם קבוצת העובדים שלכם ומדריכים מקצועיים תאפשר לכם להנות מחוויה מיוחדת שיהיה לכם קשה להפסיק לדבר עליה. אז שימו לרגע את העבודה הקשה בצד וצאו ליום כיף.

אם אף פעם לא יצא לכם לחוות סדנה כזאת, נספר לכם היום על מיטב היתרונות שלה שלא ישאירו אתכם אדישים:

חיבור

בדרך כלל האנשים שלוקחים סדנאות אימפרוביזציה הם ארגונים או חברות שמחפשים דרך לגבש עוד יותר את צוות העובדים. נספר לכם שרוב האנשים שעברו סדנה כזאת זכו להרגיש קרובים יותר לאנשים איתם הם עובדים ולפעמים אפילו ליצור חיבורים עמוקים יותר שהופכים לחברויות ארוכות שנים. זה קורה בגלל אופי הפעילות, התרגילים והשיחה שנוצרת במהלך הסדנה. כשאנחנו מאלתרים, גם אם אנחנו משחקים דמות ששונה מאיתנו, עדיין אנחנו מציגים חלק מעצמנו ומהאותנטיות שלנו – כל אלו הם השלבים הראשונים לחיבור אמיתי בין אנשים.
האימפרוביזציה תלמד אתכם להיות פתוחים לרעיונות של האחר, להיות יצירתיים והכי חשוב להיות פחות שיפוטיים לגבי המחשבות שלכם ושל האדם שנמצא מולכם, דבר שיעזור ליצירתיות שלכם לזרום ולהגיע למקומות גבוהים.

ריכוז ומודעות

כשאתם עוסקים באלתור, אתם חייבים להיות מרוכזים ברגע שמתרחש – במקום לתכנן את מה שאתם הולכים להגיד כדי להישמע מצחיק או מתוחכם, אתם תצטרכו להגיב בדיוק למה שהתרחש באותו הרגע ואם לא תשימו לב או שלא תהיו מרוכזים – זה ממש פשוט לפספס ולהתבלבל. לא נורא, אף אחד בסדנה הוא לא שחקן מקצועי וכל המשתתפים מגיעים כדי להנות, אבל הסדנה הזאת תלמד אתכם להיות בעלי תשומת לב ולהתמקד במה שאתם עושים ברגע זה. אגב, המודעות והריכוז יכולים לעזור לכם גם בעתיד, כשתחזרו לעבודה המשרדית שלכם.
גם ההקשבה שלכם תשתפר פלאים – כשאנחנו באמת מקשיבים למישהו אחר, אנחנו מתחברים בצורה אמיתית. ההקשבה תשפר את היחסים שלכם בין העובדים ותגרום לחיבור אמיתי.

זה הזמן לשחק

זוכרים את הימים שרצינו כבר להיות גדולים? אז עכשיו אנחנו מבינים שהכל שטויות וניתן הכל כדי לחזור לגיל בו אפשר לשחק ולהשתולל. האם אתם זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה ששיחקתם במשהו? מזל שיש לכם סדנת אימפרוביזציה שתאפשר לכם לחזור ולשחק. לצערנו, כולנו בגיל מסוים מתחילים להיות ממוקדים רק בעבודה, בחיי המשפחה או בחשבונות שצריך לשלם. סדנה כזאת תעזור לכם לשים הכל בצד ולהתרכז בכיף האמיתי.
דבר נוסף שהסדנה תעזור לכם לעשות הוא לקחת דברים פחות ברצינות – עשר דקות לתוך סדנת האימפרוביזציה שלכם ונראה אתכם נשארים רציניים. אימפרוביזציה היא כמו ספורט קבוצתי – בלי עזרה אחד של השני לא תוכלו להגיע למטרה המשותפת שלכם. האימפרוביזציה צריכה להיות מבוססת על הסכמה, על שיתוף פעולה ועל משחק ברוח טובה.

איך מגיעים לסדנה כזאת?

אחרי שקראתם את כל היתרונות של הסדנה והבנתם שזה בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו – הגיע הזמן להגיע לפרטים החשובים. איך מגיעים לסדנה מסוג זה? הכירו את פרוביזורי שמביאה אליכם את הסדנה הטובה ביותר שקיימת כיום. במהלך הסדנה תוכלו להנות מתרגילי אימפרוביזציה שונים שמעודדים אתכם לנסות ולחשוב אחרת, להתגבש יחד עם חברי הקבוצה שלכם ולנסות לתקשר בדרך קצת שונה. מנחי הסדנה הם שחקנים וקומיקאים מוכרים, שכולם בעלי ניסיון רב בעבודה עם קהל. אורך הסדנה יכול להיות מותאם לפי בקשתכם, החל מ90 דקות, 180 דקות ואפילו 1,800 דקות.
כל סדנה שונה מהשנייה, אין תסריט מוכן מראש וגם לא תפאורה – אתם ביחד עם המדריכים תעברו דרך בה תוכלו להתנסות במופע אימפרוביזציה שיכול בשנייה להפוך מופע סטנדאפ אמיתי והכל בזכות השתתפות שלכם.

לפרטים נוספים, לשאלות שמעניינות אתכם, תוכלו ליצור קשר עוד היום בטלפון 077-7880098 ולהתחיל לסגור תאריך לקראת הסדנה שלכם. אנחנו כבר יכולים להבטיח לכם שכל העובדים שלכם הולכים להנות מכל דקה בתהליך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות