קורס הדרכת הורים אונליין

עם כמה שהיינו רוצים אחרת, הורות בעידן העכשווי היא הורות נרכשת יותר מאשר מולדת ויותר ויותר הורים פונים לקבל ייעוץ והדרכה על מנת לצלוח את מסע ההורות בנינוחות, בתקשורת בריאה ומקרבת, ביצירת ביטחון אישי לעצמם ולילדיהם.

כחלק מגדילה וצמיחה טבעית של הילדים וההורים עצמם בתוך ההורות, אף בית לא חף מקונפליקטים יומיומיים וטבעיים.

קונפליקטים במהותם הם נחוצים ובריאים ונוצרים בעקבות החיכוך האורגני שנוצר מכורח תהליכי החיים ושלבי ההתפתחות השונים של הילדים.

כל שלב התפתחותי מביא איתו עולם שלם וחדש הן עבור הילד והן עבור ההורה.

וכמו בחיים עצמם, לעיתים דברים יכולים לצאת משליטה או קורים לגמרי הפוך ממה שדמיינו או קיווינו.

ועדיין על אף הידיעה כי קונפליקטים ואתגרים הם טבעיים במהותם, לעיתים תחושת התסכול גוברת והורים רבים ניצבים בסיטואציות ורגעים שהיו מקווים שהיו יודעים כיצד לעבור אותם בצורה המיטיבה ביותר.

איך עושים זאת? איך תופסים במושכות ההורות ומנתבים אותה למקום נכון?

שלבי ההתפתחות והגדילה השונים של הילדים מביאים עימם אתגרים נפוצים שיש לתת להם את המרחב וההתייחסות, הן עבור הילדים והן עבור ההורים.

קורס הדרכת הורים מסייע להורים בהבנת המשמעות של סמכות הורית ויצירת הביטחון האישי עבור ילדיהם ועבור עצמם.

ממש כמו לילדים, גם להורים חשוב שיהיה מענה ומקום בו יוכלו להניח את ליבם ולקבל סיוע, ייעוץ והדרכה.

למי הקורס מתאים?

לכל אחד ואחת שמעוניינים ללמוד את הכלים והמיומנויות להורות בעידן העכשווי, בין אם אתם אנשי חינוך, מעוניינים בהסבה מקצועית, צו ליבכם קורא לכם לעבודה מסוג זה, או הורים שמעוניינים להרחיב את סל הכלים שלהם בתוך מסע ההורות האישית שלהם ואף לסייע להורים נוספים.

משמעות הכלים והמיומנויות הנלמדים בקורס הדרכת הורים

באופן קלישאתי ונכון למדי, ידע הוא כוח, כוח שמסב תחושה של שליטה בריאה ומאוזנת גם כשמצבים יוצאים משליטה כביכול, כשהילד חווה טנטרום למשל או בכל משבר גדילה כזה או אחר. בתוך קשת הרגשות והשינויים המתפרצים וחיפוש של הילד אחר מענה ומרחב להרגיש ולבטא בו, באופן בטוח ובמסגרת ששומרת עליו. זה הוא אינסטיקט מולד של כל ילד, להרגיש אהוב ומוגן.

הידע והכלים הנלמדים בקורס הם משמעותיים ונחוצים בכדי לקבל הכרה ומודעות למצבים שעלולים לקרות לילדינו במהלך התפתחותם והשבת הכח ההורי בהענקת מרחב בטוח, גבולות בריאים ששומרים עליהם לצד הקניית ביטחון ותחושת מסוגלות עבור ילדיהם.

התכנים הנלמדים הם יסודות מהותיים ועיקריים מתוך הפסיכולוגיה ההתפתחותית, מתן כלים לפיתוח כישורים חברתיים, אבחון של הפרעות קשב וריכוז, משמעות התא המשפחתי, תכנים עדכניים ובהתאם לרוח התקופה כגון השינויים הטכנולוגיים והשפעתם, אימהות וקריירה, זוגיות והורות וכד'.

חשיבות הקורס בעידן דיגיטלי ומהיר

קורס הדרכת הורים אונליין הוא מבין הקורסים החשובים ביותר בעידן שלנו כיום, עידן דיגיטלי ומהיר, בו הילדים נחשפים לאין סוף תכנים וירטואלים שמשפיעים באופנים שונים על תהליכי הצמיחה והגדילה הטבעיים ועלולים להוסיף אתגרים מורכבים בעיצוב אישיותם.
הקורס עשוי לתת מענה לשאלות והאתגרים ומציאת דרכים יצירתיות, מעשיות וממוקדות לניהול הבית באופן שוטף, בריא ומאוזן לכל בני הבית, ולשפר את החוויה ההורית.

החיים עמוסים וגדושים כך או כך, וכמו קורסים ולימודים רבים אחרים שעברו למסכים, כיום ניתן גם ללמוד קורס הדרכת הורים אונליין.

מפאת שינויים טכנולוגיים וקצב חיים עמוס ומהיר, כך גם לימודים וקורסים במגוון תחומים מצאו את דרכם אל העולם הוירטואלי. היתרון לכך הוא ברור ומעניק הזדמנות לאנשים רבים ללמוד מתוך הבית, בזמנים נוחים ומאפשרים בתוך עומס החיים.

קורס ייעוץ שינה הולך יד ביד עם קורס הדרכת הורים

מעבר לקורס הדרכת הורים שתופס תאוצה וביקוש רב בשנים האחרונות, כך גם קורס ייעוץ זוגי. לעיתים אף ישנה חפיפה בין הקורסים וסטודנטים רבים בוחרים ללמוד את שני הקורסים יחדיו, מתוך מציאת ההקשר ההדוק שמתקיים בין שני קורסים אלו, בייחוד כאשר הורים רבים מאותגרים באופן יומיומי בהורות לפעוטות ובגילים צעירים יותר. קורס ייעוץ זוגי מתמקד בעיקר ביחסים שבין בני הזוג.בנוסף יהיו גם קורסים של ייעוץ שינה בהם יתמקדו במקרים בהם התינוק אינו ישן טוב מכל סיבה שהיא, ולעיתים יהיה צורך ביועצת שינה על מנת לאבחן את מקור ההפרעה ובכדי לסגל לתינוק/ת מחזורי שינה מאוזנים ובריאים לשם התפתחות תקינה.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיול טרקטורונים במדבר או ביער?

יציאה לטיול טרקטורונים יכולה להיות אחת מההרפתקאות האקסטרים המרגשות ביותר. אבל איפה כדאי יותר ללכת – המדבר או היער? נעמיק בחוויות הייחודיות ששני השטחים מציעים,

סוגי התרגומים הנפוצים ביותר

תרגום, העברת המשמעות של טקסט משפה אחת לאחרת, הוא תהליך מורכב ורב-גוני הממלא תפקיד חיוני בגישור פערים לשוניים ותרבותיים. בכתבה הבאה, נתעמק בסוגי התרגומים השונים,

מדריך לבחירת אינטרקום

מערכות האינטרקום התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והן מציעות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לענות על הצרכים המגוונים של בנייני מגורים, בנייני מסחר ומוסדות